2009/11/02

تکرار شو

همه میگن تو چرا آهنگ تو ماشینت گوش نمیدی؟
یکی میگفت: حداقل یه سیدی رایت کن!
فقط چند باری سیدی رفته تو این ضبط . نمی دونم با اینکه
رادیو چرت و پرت پخش میکنه ولی من خیلی دوسش دارم.

یکی از این آهنگ ها ترانه ای از ساناز صفایی ه که علیرضا شهاب
خونده... از نظر ترانه یکم ضعیفه ولی خیلی دل نشینه!
من واقعا توصیه میکنم تو این روز های بارونی (در تهران)

هر لحظه با من باش! در روح من جاری!  کلیک برای دانلود


+ بلاگفا باز هم بهم ریخته!؟
+ یه صفحه ی آهنربایی رو در یخچالمون گذاشتیم...
نامه نگاری های من و مامان صبح ها خوندنی شده

4 comments:

بهار said...

تکرار شو مادر.......
راستی من فردا 9:30 می رسم خونه نگران نشو
....یه چیز دیگه ببخشید موبایلم تمام دیروز خاموش بود...ببخشید نگرانت کردم.....بخدا شارژرو یادم رفت خوب...هدی هم که نیست....رفته بندر عباس،شارژر سوزنی نوکیا نبود که نبود.....
راستی ناهار نمیاما،دانشگام!
تکرار شو مادر........

unicorn said...

D:

A.Moussavi said...

لینک دانلود درسته که!!! اگه بازم گیر دارین بگین! ارزشش رو داره!

ساناز صفایی said...

از نظرتان ممنون!