2009/10/30

guilty or not


فلفل تند و تیزم ... دوست دارم عزیزم!
نمی دونم ما که با شعر های قیصر بزرگ شدیم این شدیم
این بچه ها که با این شعر ها بچگی میکنن چی میشن؟
الان چیزی جز همین شعر نمی تونم راجع به امین پور بگم.
نمی دونم چرا باید همچین آدم هایی زود بمیرن خیلی زود

از رفتنت دهان ِ همه باز ....
انگار گفته بودند :
پرواز
پـر واز

اگه کسی فیلم : دوازده مرد خشمگین رو ندیده اکیدا توصیه میکنم
همین بگم که اولین فیلم سیدنی لومت 
و کل فیلم در یه اتاق میگذره ولی نمیشه حتی پلک زد



+ دیروز سالگرد قیصر امین پور بود.
+تلخ ترین نوشیدنی عمرم رو خوردم ناهار.
 

8 comments:

unicorn said...

من نديدم ولي چشم ميرم ميگيرم ...

ياد قيصر امين پور به خير...خدايش رحمت كناد...
فعلا مغزم هنگ كرده اسيدي... هيچي از شعراش يادم نمي ياد كه بنويسم... بلكه يكم وجهه روشن فكري بگيرم به خودم...!

بهار said...

چه شعر مناسبی با رفتنت قیصر بیگانه نوشت!دوستش داشتی؟دیدی تو چند کلمه ی ساده چه حرف بزرگی رو زد؟خوشت اومد؟خودت گفته بودیش

بهار said...

نسخه ی دیگه ای از این 12 رد رو دیدم که ساخت کشور روسیه بود و مثل هواش اسم کارگردانش سخت بود

بهار said...

تلخ ترین نوشیدنی عمرت چی بود؟

بهار said...

بعله!میدونستم خودش گفته!آخرشم که گفتم!

بهار said...

دلمان آپتان را خواست آپ کنید

A.Moussavi said...

هیچ میدونستید سفید برفی و هفت کوتوله 184,925,485 دلار فروخته اونم در سال 1937؟
با بلیطی که معلوم نیست به یه دلار هم بوده باشه یا نه!
خیلی خفنه!!!! تازه اون سال ها رکود اقتصادی آمریکا هم بوده!!
چرا من این اطلاعات رو دارم؟

بهار said...

این عددی که دادی دقیقه؟مطمئنی؟چون من از یکی دیگه شندیه بودم 184.925.487دلار فروختم....حالا باز میپرسم میگم بهت