2009/12/06

حمایتم کن... همچنان

A poor man is like a foreigner in his own country

Do for this life as if you live forever, do for the afterlife as if you die tomorrow

Do not be too hard, lest you be broken; do not be too soft, lest you be squeezed

He who has a thousand friends has not a friend to spare

Every breath you take is a step towards death




این جمله ها رو بخونید...
واقعا آموزنده اند... هر کس خواست بگه بهش بگم کی این جملات رو گفته.
من آرشیوی از بهترین جملات از بزرگترین آدم ها رو دارم ولی این آدم یه چیز دیگه است.



+ وقتی آدم رو تا حدی اذیت کنن که شخصیتش ضربه بخوره... من حق میدم که نفرت رو جایگزین منطق کنه.
اگه تو آدم های مسلمون خوب ندیدی! من دیدم. اینقدر از روی نفرت خط کشی نکنید!!
+ من از اون احمق های سرتکون بده نیستم. من اهل مطالعه ام. قانع ام کن.

3 comments:

unicorn said...

نمي دونم چي اينقد ناراحتت كرده بيگانه ... ولي روزگاره(!) ... انسان نيست !!!

جملات قشنگي بود و دلنشين ... حتما برا يه شخصيه كه اگه بگين كي ه رو سر همه دو جف شاخ كنگره دار سبز ميشه !آره ؟

بهار said...

خیلی آشنا بودن.....نمیگم کی رو حدس میزنم چون ممکنه مسخره بشم

samar said...

yeru shayad bht zangdamu guftam:bia inu azam bgr v bndazesh to weblogam.akhe hamin alan nvshtamesh!bad to injuri dast neveshtehae arzeshmandamam dari!