2010/02/03

وای برمن!

خسته ام.
من که از اینا نمره ام بیشتر بود؟
آقای م من صلاح دونستم شما یکبار دیگه این درس رو بگذرونی.


برای بار دوم یکی از درس های سازه ایم رو افتادم. در حالی که هر دوبار نمره ام از 12 هم بیشتر بود.


دیشب 100ومین آمپولم رو زدم.
یک ساله که دارم با MS زندگی میکنم. تموم سرنگ های خالیم رو نگه داشتم.
هیچ خللی در روحیه ام وارد نشده. زندگی بهتری دارم.
امروز بعد از فشار عصبی ای که این استاد عوضی بهم وارد کرد تصمیم گرفتم
این آهنگ رو (همین که این زیره) برای شب عروسیم بذارم.

+نمی دونم کدوم شخصیت تو کدوم فیلم بود که چون عاشق هر کس میشد. طرف میمرد.
سلینجر هم مرد... هی مرد! تازه داشتم عاشقت میشدم. بی جنبه ای ها!
هرچند خودت دوس نداشتی کسی سراغت بیاد. تو هم برو به لیست
اونایی که باید بعد مرگ برم سراغشون.



+برای کسانی که نمی دونن MS چیه:
غلاف دور نخاع رو بهش میگن ملین! گلوبول های سفید شما میرن دنبال میکروب ها
ولی مال من حمله میکنن به ملین! ملین که تخریب بشه هزار و یک مشکل پیدا میشه!
عدم تعادل, سرگیجه، عدم کنترل اعضای بدن؛بی حس شدن؛ فلج شدن و ...


+ یه شارژ روحی لطفا.... نیاز دارم.

+ من نمیدونم به چه زبونی بگم برید آهنگ:
I Saw Her Standing There
مال john lenonn و elton john رو گوش بدید. تو نت هم یه چیز درس درمون
پیدا نکردم. ولی اگه رقصی شاید دهه ی 70 ی میخواید و دلتون میخواد با رفیقتون
تو یه بار کوچیک محلی یکم برقصید و خوش باشید. این رو از دست ندید.

2 comments:

Anonymous said...

شما به زبون آفریقایی بگو! فقط حواست باشه اسم "لنون" رو توش بیاری اونوقت من سیصد بار برات گوش میدمش! همینو برای عروسیت می خوای بزاری؟

شارژ روحی؟ موزیکی؟ اگه 4shared باز شه لینک باتری روح خودمو برات میذارم، به این امید که روت جواب بده! البته حدس می زنم شنیده باشی ولی خوب دوباره گوش کن!

http://www.4shared.com/file/121669715/6fe332e6/11-il_divo-amazing_grace.html

و

http://www.4shared.com/file/42600646/1df46238/Josh_Groban_You_Are_Loved__Don.html?s=1


خوب باش رفیق!

Anonymous said...

http://www.4shared.com/file/42600646/1df46238/Josh_Groban_You_Are_Loved__Don.html?s=1

ضمن عرض شرمندگی لینک دومی منظورم این بود!!