2009/10/12

ساعت 3:00 بامداد
رررررینگ! رررررینگ
من: الو
اون ور خط: فردا ساعت8:00 شیشصد کیلو گوشت میاری کنار میدون خراسون
من: جااااان؟؟؟؟
اون ور خط: بوق بوق بوق

ساعت 7:00
مامانم: علیرضا؟!!؟
من: همینقدر فقط گوشت داریم تو فریزر؟؟؟؟؟



-----------------------------------------------------


این نماینده مجلس نابغه کی بوده که گفته ما ماهواره نداریم غصه پارازیت هم نداریم؟؟؟؟ میخواهم بهش بگم: گاریچی!  آخه اشعه که لوله کشی نیست چون تو ماهواره نداری درب خونت نیاد؟؟؟؟!!!! من موندم کی به تو رای داده؟؟؟؟

3 comments:

بهار گلی said...

اسم لاک پشتم پشوتن ه . هر وقت که بهش غذا می دم نمیدونم از عمد یا غیر عمد دستمو گاز می گیره البته من ناراحت نمیشم چون میدونم دلش پاکه...رراستی مرسی از دلداریهات

بهار said...

ادمهای گاریچی زیاد شده!گرفته از قصاب تا نماینده ی مجلس تا......
خوش به حال خودمون که فقط آدمیم!!!

unicorn said...

(پووووف)
كي به اينا مدرك ميده؟