2010/02/28

که به تلبيس و حيل ديو مسلمان نشود

راستش یه حقیقت اینه که من وقتی که پای رقصیدن پیش میاد من چوب حضرت نوح هستم.
و این چند کلمه برای من حکم اسم اعظم رو داره.
Doctor Jones 
 
Roses Are Red  

My Oh My 

اینا شما رویاد چی می اندازند؟ 
1   2 این عکس ها چی؟





صدای معصومانه ی این دختر و کلیپ های کودکانه و از همه مهم تر صادقانه ی این گروه
من یکی رو که خیلی خوشحال میکنه. و خیلی آدم خوشبختی هستم که نوجوانی من با این
گروه دم خور بوده و این آهنگ ها هر چند قدیمی من رو سر ذوق میاره.


گروه اسکاندیناویایی Aqua   با هنرمندی : 
لنی * رنه * سورن * کلاوس

Come on Barbie, let's go party!
(Ah-ah-ah-yeah)
Come on Barbie, let's go party!
uu-oooh-u



در سفر اخیرم ضبط ماشین کاست خور بود. یکی از دوستان

چند کاست مکسل سبز آورد که قدیمی بود!
چه لذتی داشت کار های دهه 90 ای!!!



+ چقدر ما جهان سومی هستیم نه؟!
+ حول حولی نوشتم.

12 comments:

Anonymous said...

در رقصیدن من از اون چوب هم بدتره وضعم! تو مایه های سنگ حساب کن شما!


آخ آخ! my oh my نگو! یعنی هر یه باری که میفته تو سرم در حد مرگ گیر می کنه حد اقل تا چند هفته! یادمه یکی از پسراشونو خیلی دوست داشتم، همونی که قیافه اش خیلی cute و بچه گونه س... از ان کچله هم بدم میومد! مکسل هم با 60 دقیقه ای قرمزش خاطراتی بس خجالت آور و مخوف دارم کمپرس!

بهار said...

معني صادقانه رو توي حرفت راجع به كليپ نمي فهمم.......نميدونم شايد چون آرزو همراهيت كرده بهتره من حرف نزنم چون همراه خوبي نيستم!

A.Moussavi said...

برای بهار:
چرا؟؟؟ من برای همراهی کسی چیزی نمی نویسم. نظرت رو بگو!! اصلا مگه قراره همه کامنت همراهی بدن؟

بهار said...

واقعيت اينه كه اين عسكسايي كه گذاشتي رو نميشناسو و اين سه كلمه ي انگليسي منو ياد چيزي نميندازن....كليپ باربي رو ديدم
كوچولو بودم دوسش نداشتم....اگه بخوام حرف از نوجوونيم بزنم دايدو اولين چيزيه كه بخاطرم مياد.
البته اين كچله رو دوست داشتم بامزه بود فكر كنم!!
در كل دلم ميخواست يه كامنتي بدم كه شناخت بيشتري از كلمه هاي وبلاگت داشتم...دكتر جونز كيه ماي و ماي چيه....توي وبلاگت احتياج زيادي به پلاس هات دارم!!!البته اين فقط مشكل منه

unicorn said...

باربی گرل ، خوراک ه زمونای نی نی بودن لپه خانوم بود ... منم به طبع شنیدم ... و از اونجایی که نمود کامل یه بچه مثبت بودم کلا سرم توی آسمون بود و کتاب متاب ...
از اون طرف پایه ثابت دنس بودم و هستم ... :)
منم مثه بهار چیزی از صداقت دوران نوجوونیت نفهمیدم ... شرمنده ها ...!

بهار said...

گاهي كه حرفهاي بچه هاي وبلاگي رو ميخونم با اينكه شما ها هم سن منين ولي انگار من از شماها خيلي كوچكترم يا نميدونم انگار تو فاز ديگه اي بودم....شايدم بيست سال ديگه وقتي از امروز حرف بزنني شماها از سريال ها و فيلماتون بگين و من باز يادم نياد!!نميگم بده يا خوب فقط دنيا شما رو نميفهمم

یلدا said...

wow !!!

چقدر جالب
! دیشب نشستم و دوباره ویدئو های آکوآ رو دانلود کردم و دستی به آرشیوم کشیدم. دفعه ی پیش اشتباهی پاک شده بودن.
من عاشق باربی گرل هستم و مای اه مای !!!

مخمل خانوم said...

عزیزم کاش واسه تولدت این کلاه مشکی توی این عکسرو می خریدم بهت میاد

پویان said...

به نظر منم گروه آکوا، گروه نوستالرژیکی هست برای ما
کلپهاش اگر چه بچه گونه به نظر می رسید ولی آهنگاشون همه رده سنی رو به خودش جذب میکرد

در مورد کلمه معصومانه:اون اوایل که میخوندن با تو کاملا موافق ام که معصومانه میخوندن ولی وقتی دختره خودش تنهایی خوند و حرکات جلفش رو دیدم از چشمم افتاد

ازاد said...

من سیستر مادونا رو ترجیح میدهم چون با این آهنگ احساس میکنم منگل میشم شرمنده

A.Moussavi said...

برای پویان:

من همون وقت که شایعه شد دختره کوکائین اور دوز کرده دیگه برام مردن.

آزاد:

مدونا هم خیلی جالبه می تونه تو چند گام بخونه بدون تغییر صدا

سارا said...

نيستين ؟ كجاييييييي؟ كسي نيس تو اين بلاگ ؟
بيگانه ؟!